Τετάρτη 13 Αυγούστου 2008

ΤΑ ΕΛΑΒΑ...


Τα καλούδια απ΄την ανατολή, έφτασαν στα χέρια μου,χθές .Ευχαριστώ και επιφυλάσσομαι για μια πιό γενναιόδωρη ανταποστολλή σε ευθετότερο χρόνο. Αλλωστε, χρωστάω μερικά αντίδωρα, σε Θεοδώση ( a parol αγνοήθηκε στον οδηγό του χωριού-έπρεπε να αναφερθεί στην κατηγορία ''ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΝΤΕΛΑΛΙΣΜΑΤΑ ) και fractal-x (που μούμαθε το μανέ της καληνύχτας και μου τραγούδησε τηλεφωνικά στ΄αυτί ένα όμορφο χιώτικο τραγουδάκι) , κι ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την εμπιστοσύνη και τη ζεστή φιλία, που δεν πρόκειται να ξεχάσω...

ΝΤΕΛΑΛΗΣ

4 σχόλια:

fractal είπε...

Kαι που ήδη ξέχασες. Δεν πειράζει να είσαι καλά. Ο χρησμός του Μαντείου των Δελφών προς τον Ιουλιανό. Έλαβα το μήνυμα. Και το ανέγνωσα. Μόνο που θα εξακολουθώ να είμαι παραβάτης. Όσο ζω. Έτσι αντιλαμβάνομαι τη ζωή.. Τι έλεγε ο Τολστόϊ (νομίζω) "Σε μιά χώρα που η σκλαβιά την υπερασπίζει και την προφυλάει, ο μόνος τόπος που αρμόζει σε ένα τίμιο άνθρωπο είναι η φυλακή" Θα συμπληρώσω πως σε μιά φιλία που ξεχνάει την ύπαρξη της, ο μόνος τόπος που αρμόζει στον λησμονημένο είναι οι αραχνιασμένες σπηλιές του Ουρανού.. Άντε και άργησα. Με περιμενουν... Όσο για την μισοτελειωμένη ιστορία.. Στάλήθεια λυπάμαι. Αλλά δεν θα είναι η πρώτη που δεν θα τελειώσει. Αλλά ούτε και η τελευταία...Να είσαι πάντα καλά..

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητό fractal
O χρησμός, αναφέρεται σ΄εμένα και τη διάθεσή μου, ύστερα απο τα γεγονότα των τελευταίων δύο μηνών και όχι σε φίλους και στις σχέσεις τους μ΄εμένα. Λυπάμαι γιατί η αλληλουχία δραματικών γεγονότων που με συγκλόνησαν,έγινε αιτία να παρεξηγηθώ.ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ τους ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΤΕ!Οι παρεξηγήσεις και οι ''παραβασεις'' έγιναν γιά τους ανθρώπους κι΄ιδιαίτερα για τους πιο ευαίσθητους απ΄αυτούς...Μου είναι αδύνατο να πιστέψω πως χάνω ένα φίλο για τέτοιου είδους αίτια.

ΝΤΕΛΑΛΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητό fractal
O χρησμός, αναφέρεται σ΄εμένα και τη διάθεσή μου, ύστερα απο τα γεγονότα των τελευταίων δύο μηνών και όχι σε φίλους και στις σχέσεις τους μ΄εμένα. Λυπάμαι γιατί η αλληλουχία δραματικών γεγονότων που με συγκλόνησαν,έγινε αιτία να παρεξηγηθώ.ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ τους ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΤΕ!Οι παρεξηγήσεις και οι ''παραβασεις'' έγιναν γιά τους ανθρώπους κι΄ιδιαίτερα για τους πιο ευαίσθητους απ΄αυτούς...Μου είναι αδύνατο να πιστέψω πως χάνω ένα φίλο για τέτοιου είδους αίτια.

ΝΤΕΛΑΛΗΣ

fractal είπε...

Και σε μένα.